Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen Social Schools | Registreren
  • Home
  • Kindcentra en scholen
  • Kinderopvang
    • Aanmelden kinderopvang
    • Tarieven kinderopvang
    • Algemene voorwaarden kinderopvang
    • Klantcontact kinderopvang
    • Governancecode kinderopvang
    • Geschillencommissie kinderopvang
    • Plaatsingsbeleid
    • Jaarverslag klachten kinderopvang
    • Rekentool voor ouders
    • Handige app voor aanvragen kinderopvangtoeslag
  • Praktische info
    • Algemene inkoopvoorwaarden
    • ANBI-Status
    • Besturingsfilosofie en kernwaarden
    • Code goed bestuur
    • Functionaris gegevensbescherming
    • Jaarverslag
    • Kernwaarden
    • Klachtenregeling
    • Klokkenluidersregeling
    • Koersplan 2024-2028
    • Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
    • Privacyverklaring Tabijn
    • Rapport Inspectie van het Onderwijs Bestuursonderzoek 2019
    • Vakantierooster
    • Zaalverhuur
  • Organisatie
    • Organogram
    • Statuten Tabijn
    • Raad van Toezicht
    • CvB en algemene directie
    • Afdeling administratie
    • Afdeling HRM en bestuursondersteuning
    • Afdeling ICT
    • Afdeling huisvesting
    • Afdeling kinderopvang
    • Medezeggenschap (Centrale Tabijnraad)
  • Werken bij Tabijn
    • Vacatures
    • LIO-vacatures 2025-2026
    • Werken in de invalpool
    • Werken als oproepkracht
    • Job alert
    • Stage ICT en administratie
    • Ik wil ook bij Tabijn werken
  • Invalapplicatie
  • Contact

Tabijn - medewerker financiën


Meer dan onderwijs
Het verhaal van Tabijn
Vacatures
LIO-vacatures

  • Vacatures
  • LIO-vacatures 2025-2026
  • Werken in de invalpool
  • Werken als oproepkracht
  • Job alert
  • Stage ICT en administratie
  • Ik wil ook bij Tabijn werken

Ben jij een nauwkeurige financiële professional met een scherp oog voor openstaande posten? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Wij zoeken een medewerker financiën die zich met name richt op de debiteurenadministratie, maar ook breed inzetbaar is binnen onze financiële administratie.

Jouw rol: spil in de debiteurenadministratie
In deze functie ligt de nadruk op het beheer van onze debiteurenadministratie. Je bewaakt de betalingstermijnen, verstuurt facturen en zorgt dat openstaande posten tijdig worden opgevolgd. Je bent het aanspreekpunt voor debiteuren en speelt een belangrijke rol in het op peil houden van onze kasstroom. Daarnaast ondersteun je bij andere financiële, salaristechnische en administratieve taken.

Wat ga je doen?

  • Voeren en bewaken van de debiteurenadministratie
  • Verzenden van facturen en rappelleren bij betalingsachterstanden
  • Contact onderhouden met debiteuren (o.a. ouders/gemeente) en incassobureau over openstaande posten
  • Controleren, coderen en verwerken van inkomende facturen (crediteuren)
  • Verwerken van bankmutaties
  • Ondersteuning afdeling salarisadministratie
  • Opstellen balansspecificaties

Wat breng jij mee?

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in financiële richting
  • Aantoonbare ervaring met debiteurenbeheer
  • Kennis van boekhoudkundige processen en systemen (Exact is een pré)
  • Vaardigheid in Excel en andere Office-programma’s (Excel is een pré)
  • Nauwkeurigheid, zelfstandigheid en goede communicatieve vaardigheden

Wat bieden wij?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng
  • Werken binnen een betrokken en professioneel team
  • Een prettige werkomgeving met maatschappelijke relevantie
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en scholing
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO PO en inschaling schaal 6 of 7 afhankelijk van ervaring
  • Structurele eindejaarsuitkering (8,3%) en een eenmalige eindejaarsuitkering, oktobertoelage
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. vakantieverlof, ouder- en partnerverlof)
  • Aansluiting pensioenfonds ABP

Interesse?
Zie jij jezelf al werken in deze veelzijdige functie waarin je echt het verschil maakt met jouw expertise in debiteurenbeheer? Graag ontvangen we dan je sollicitatie voor 9 oktober 2025.

De eerste gesprekken zijn gepland op donderdag 16 en/of vrijdag 17 oktober 2025 gepland.

De Trompet 1960
1967 DB Heemskerk
0251-230082
tabijnbureau@tabijn.nl

 

Vragen?
Voor meer informatie over deze functie bel met Ed Hubert, afdelingsmanager financiële administratie, tel. 0251-727011.



Uitgelicht

Ver(nieuw)bouwing Binnenmeer

Passend onderwijs

Tabijn kinderopvang

Het verhaal van Tabijn

Kindcentra en scholen
Kinderopvang Aanmelden kinderopvang Tarieven kinderopvang Algemene voorwaarden kinderopvang Klantcontact kinderopvang Governancecode kinderopvang Geschillencommissie kinderopvang Plaatsingsbeleid Jaarverslag klachten kinderopvang Rekentool voor ouders Handige app voor aanvragen kinderopvangtoeslag
Praktische info Algemene inkoopvoorwaarden ANBI-Status Besturingsfilosofie en kernwaarden Code goed bestuur Functionaris gegevensbescherming Jaarverslag Kernwaarden Klachtenregeling Klokkenluidersregeling Koersplan 2024-2028 Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling Privacyverklaring Tabijn Rapport Inspectie van het Onderwijs Bestuursonderzoek 2019 Vakantierooster Zaalverhuur
Organisatie Organogram Statuten Tabijn Raad van Toezicht CvB en algemene directie Afdeling administratie Afdeling HRM en bestuursondersteuning Afdeling ICT Afdeling huisvesting Afdeling kinderopvang Medezeggenschap (Centrale Tabijnraad)
Werken bij Tabijn Vacatures LIO-vacatures 2025-2026 Werken in de invalpool Werken als oproepkracht Job alert Stage ICT en administratie Ik wil ook bij Tabijn werken
Invalapplicatie
Contact
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools