Tekstgrootte

Inloggen Social Schools | Registreren
  • Home
  • Scholen en kindcentra
  • Kinderopvang
    • Aanmelden kinderopvang
    • Algemene voorwaarden kinderopvang
    • Klantcontact kinderopvang
    • Geschillencommissie kinderopvang
    • Plaatsingsbeleid
    • Jaarverslag klachten kinderopvang 2021
    • Rekentool voor ouders
    • Handige app voor aanvragen kinderopvangtoeslag
  • Praktische info
    • Algemene inkoopvoorwaarden
    • ANBI-Status
    • Besturingsfilosofie en kernwaarden
    • Code goed bestuur
    • Functionaris gegevensbescherming
    • Gedragscode
    • Jaarverslag
    • Kernwaarden
    • Klachtenregeling
    • Klokkenluidersregeling
    • Koersplan 2019-2022
    • Privacyverklaring Tabijn
    • Rapport Inspectie van het Onderwijs Bestuursonderzoek 2019
    • Vakantierooster 2022-2023
    • Zaalverhuur
  • Organisatie
    • Organogram
    • Statuten Tabijn
    • Raad van Toezicht
    • CvB en algemene directie
    • Afdeling administratie
    • Afdeling HRM en bestuursondersteuning
    • Afdeling ICT
    • Afdeling huisvesting
    • Afdeling kinderopvang
    • Medezeggenschap (Centrale Tabijnraad)
  • Werken bij Tabijn
    • Vacatures
    • Werken in de flexpool
    • Werken als oproepkracht
    • Stage ICT en administratie
    • Ik wil ook bij Tabijn werken
  • Invalapplicatie
  • Contact

Klachtenregeling


Méér dan onderwijs
Kernwaarden
Het verhaal van Tabijn
Tabijnacademie

  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • ANBI-Status
  • Besturingsfilosofie en kernwaarden
  • Code goed bestuur
  • Functionaris gegevensbescherming
  • Gedragscode
  • Jaarverslag
  • Kernwaarden
  • Klachtenregeling
  • Klokkenluidersregeling
  • Koersplan 2019-2022
  • Privacyverklaring Tabijn
  • Rapport Inspectie van het Onderwijs Bestuursonderzoek 2019
  • Vakantierooster 2022-2023
  • Zaalverhuur

Niet elk probleem dat zich op school voordoet is ook een klacht. Vaak kan een gesprek met leerkracht(en) en/of directie een oplossing bieden. Voor een probleem dat niet op school opgelost kan worden bestaat een klachtenregeling. De regeling geeft aan dat met een klacht contact opgenomen kan worden met de contactpersoon van de school. Wie dat is leest u in de schoolgids. Deze contactpersoon zal de klager verwijzen naar de vertrouwenspersoon van Tabijn. De vertrouwenspersoon kijkt eerst of zij zelf iets kan doen aan een klacht. Als dat niet het geval is helpt zij de klager de klacht neer te leggen bij de klachtencommissie. Voor het behandelen van klachten is Tabijn aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie:
Stichting Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs, Postbus 82324, 2508 EH Den Haag.

De vertrouwenspersoon is te bereiken via tabijnbureau@tabijn.nl.

 

Klachtenregeling Tabijn
Jaarverslag externe vertrouwenspersoon ongewenste omgangsvormen 2020

Jaarverslag externe vertrouwenspersoon integriteit 2020


Uitgelicht

Studiereis Denemarken 2021

Nieuwbouw kindcentrum Cornelis

Passend onderwijs

Tabijndag 2022

Scholen en kindcentra
Kinderopvang Aanmelden kinderopvang Algemene voorwaarden kinderopvang Klantcontact kinderopvang Geschillencommissie kinderopvang Plaatsingsbeleid Jaarverslag klachten kinderopvang 2021 Rekentool voor ouders Handige app voor aanvragen kinderopvangtoeslag
Praktische info Algemene inkoopvoorwaarden ANBI-Status Besturingsfilosofie en kernwaarden Code goed bestuur Functionaris gegevensbescherming Gedragscode Jaarverslag Kernwaarden Klachtenregeling Klokkenluidersregeling Koersplan 2019-2022 Privacyverklaring Tabijn Rapport Inspectie van het Onderwijs Bestuursonderzoek 2019 Vakantierooster 2022-2023 Zaalverhuur
Organisatie Organogram Statuten Tabijn Raad van Toezicht CvB en algemene directie Afdeling administratie Afdeling HRM en bestuursondersteuning Afdeling ICT Afdeling huisvesting Afdeling kinderopvang Medezeggenschap (Centrale Tabijnraad)
Werken bij Tabijn Vacatures Werken in de flexpool Werken als oproepkracht Stage ICT en administratie Ik wil ook bij Tabijn werken
Invalapplicatie
Contact
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools